Produkty Thecus objęte są gwarancją na wypadek uszkodzeń materiałów oraz nieprawidłowości wykonania. Produkty Thecus są urządzeniami bezdyskowymi i Thecus nie udziela gwarancji na zainstalowane twarde dyski lub gwarancji dotyczącej kompatybilności wszystkich dysków i urządzeń peryferyjnych. Thecus nie będzie odpowiedzialny w żaden sposób za utratę przechowywanych na produktach Thecus danych oraz za żadne straty przez taką utratę spowodowanych.
W zależności od modelu, stosowane są następujące terminy gwarancji:
- 5 lat ograniczonej gwarancji na wszystkie 12 dyskowe lub większe serwery NAS. *
- 5 lat ograniczonej gwarancji na Top Tower Series NAS* (N6850, N8850, N10850).
- 3 lata ograniczonej gwarancji na Power-NAS** (N5810PRO, N7770-10G, N8880U-10G, W8900, N8900, N8900V, and N8900PRO).
- 2 lata gwarancji na SMB/SOHO NAS.
*pierwsze 3 lata pełnej gwarancji, pozostałe dwa – opłata za części.
**pierwsze 2 lata pełnej gwarancji, pozostały rok – opłata za części.
Gwarancja nie ma zastosowania, jeżeli:
- okres gwarancyjny wygasł;
- defekt jest wynikiem działania siły wyższej, np. powodzi, uderzenia pioruna, trzęsienia ziemi, wojny, aktu wandalizmu, kradzieży,
- spadkiem lub zanikiem napięcia (uszkodzenie wynikające z zaburzeń napięcia);
- produkt został zmodyfikowany lub naprawiony przez nieautoryzowane centrum serwisowe lub nieautoryzowaną osobę;
- szkoda powstała w skutek modyfikacji oprogramowania;
- brakuje potwierdzenia zakupu, nie można odczytać numeru seryjnego urządzenia;
- szkody powstały w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi.